Som jeg blev gjort opmærksom på så var det meget utydeligt hvordan det lige var med at opgradere racer osv.
Så her er lige en opdatering til nogle regler.
Creature
When you create a creature, you can create a minor or a major creature. Unlike a race, these can’t be upgraded and can not have a civilisation. They are very like not intelligent.
Minor creature - 80p. Creates a type of small/medium creatures in your AOI. (Gorgons, pegasus, ect.)
Major creature - 140p Creates a great type of creatures in your AOI. (Ex, dragons, deathclaws, ect.)
*Når du køber et creature til dit AoI, så køber du enten et lille eller et stort. Du har ingen, til minimal kontrol over dem. Dog kan de godt have indflydelse på dit rige og give din race muligheder.
Race
Create a race in your AoI, the race can evolve, grow, and is the primary intelligent beings in your AoI. You can create multiple races.
A race can be upgraded and have three levels. It represents how evolved they are, how strong and manifested they are. The stronger they are, the more civilised they are, and are harder to corrupt.
*Når du køber en race, så køber du den altid i det første niveau og opgraderer derfra. Racen er din civilisation og det kan sagtens lade sig gøre at have flere racer i sit rige.
Army
Your army represents the basic strength in your AoI.
Lvl 1 Men at arms - 50p *Require race.
Lvl 2 Conventional army - 100p *Require army lvl 1.
Lvl 3 Force of war - 150p *Require Capital and army lvl 2.
Hæren er dit riges styrke og selvom de har sine basiske niveauer så vil der være flere ting som kan afgøre hvor stærke de er i forhold til din modstander. Fx, har de en Avatar med.
Krig tænker jeg at jeg vil køre på den måde at når to hære kæmper imod hinanden så går begge hære et niveau ned.
Fx Zera kæmper imod Fornax.
Zera har en styrke på 2 og Fornax en på 3. I første runde kæmper de og mister begge to et niveau så i starten af næste runde har Zera en styrke på 1 og Fornax har en styrke på 2.