Forgotten Fantasy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Forgotten Fantasy

Velkommen Til Forgotten Fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Goblin Weather Report: Cloudy with a chance of BOOM balls!
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Reglerne

Go down 
ForfatterBesked
Jacob Henriksen
Creator
Creator
Jacob Henriksen


Antal indlæg : 115
Join date : 17/06/12
Age : 33
Geografisk sted : Eternity

Reglerne Empty
IndlægEmne: Reglerne   Reglerne I_icon_minitimeMan Mar 21, 2016 5:19 pm

Link til reglerne

Her kan der stilles spørgsmål til reglerne og vi kan diskutere dem og evt forbedre.



* Kommunikation

I skal alle have en anonym konto på forummet, en som de andre ikke kan regne ud og genkende. Så hvis i har en konto som de andre ved hvem er, så enten ændre jeres navn eller lav en ny. Det er ret vigtigt i er anonyme.

Det ville give rigtig god mening hvis jeres kontonavn var jeres guds navn. På den måde er det nemt at finde hinanden og skrive til hinanden inde på forummet. Når i gør det, så har i muligheden for at tilføje mig til samtalen, så kan jeg følge med i hvad der rør sig. Der er ingen restriktioner på hvor meget i må snakke med hinanden, bare jeg er med i samtalen og at den bliver holdt på forummet.
For at lære mere om reglerne, eller stille spørgsmål dertil så har jeg lavet en tråd hvor i der er et link til reglerne.


Tilbage til toppen Go down
Jacob Henriksen
Creator
Creator
Jacob Henriksen


Antal indlæg : 115
Join date : 17/06/12
Age : 33
Geografisk sted : Eternity

Reglerne Empty
IndlægEmne: Racer, væsner mm.    Reglerne I_icon_minitimeTors Mar 31, 2016 11:55 am

Som jeg blev gjort opmærksom på så var det meget utydeligt hvordan det lige var med at opgradere racer osv.

Så her er lige en opdatering til nogle regler.

Creature
When you create a creature, you can create a minor or a major creature. Unlike a race, these can’t be upgraded and can not have a civilisation. They are very like not intelligent.

Minor creature - 80p. Creates a type of small/medium creatures in your AOI. (Gorgons, pegasus, ect.)
Major creature - 140p  Creates a great type of creatures in your AOI. (Ex, dragons, deathclaws, ect.)


*Når du køber et creature til dit AoI, så køber du enten et lille eller et stort. Du har ingen, til minimal kontrol over dem. Dog kan de godt have indflydelse på dit rige og give din race muligheder.


Race
Create a race in your AoI, the race can evolve, grow, and is the primary intelligent beings in your AoI. You can create multiple races.

A race can be upgraded and have three levels. It represents how evolved they are, how strong and manifested they are. The stronger they are, the more civilised they are, and are harder to corrupt.  

*Når du køber en race, så køber du den altid i det første niveau og opgraderer derfra. Racen er din civilisation og det kan sagtens lade sig gøre at have flere racer i sit rige.


Army
Your army represents the basic strength in your AoI.

Lvl 1 Men at arms - 50p *Require race.
Lvl 2 Conventional army - 100p *Require army lvl 1.
Lvl 3 Force of war - 150p *Require Capital and army lvl 2.


Hæren er dit riges styrke og selvom de har sine basiske niveauer så vil der være flere ting som kan afgøre hvor stærke de er i forhold til din modstander. Fx, har de en Avatar med.

Krig tænker jeg at jeg vil køre på den måde at når to hære kæmper imod hinanden så går begge hære et niveau ned.

Fx Zera kæmper imod Fornax.

Zera har en styrke på 2 og Fornax en på 3. I første runde kæmper de og mister begge to et niveau så i starten af næste runde har Zera en styrke på 1 og Fornax har en styrke på 2.
Tilbage til toppen Go down
Jacob Henriksen
Creator
Creator
Jacob Henriksen


Antal indlæg : 115
Join date : 17/06/12
Age : 33
Geografisk sted : Eternity

Reglerne Empty
IndlægEmne: Seneste tillæg til reglerne    Reglerne I_icon_minitimeTirs Apr 12, 2016 1:38 pm

Okay nu har vi været lidt i gang og fået en fornemmelse af tingene. Så hvis i har nogle ideer så skal i være velkommen til at skrive det til mig. Og ja skrive det, jeg har en hukommelse som en guldfisk så jeg glemmer meget nemt tingene igen.

Først og fremmest, Random events. Ved mindre det er en katastrofe så bestemmer du selv hvordan du vil bruge det. Så hvis du får 2 felter bjerge som random event, bestemmer du selv hvor de skal ligge, hvis ikke du sætter dem, så gør jeg. Hvis du fx får en race, så bestemmer du selv om du udvikler på en eksisterende race, eller laver en ny. Lige som du med element kan vælge om du laver og binder et nyt, eller binder et eksisterende.

Katastroferne bestemmer jeg, fordi jeg er ond og kaster med terninger. Jeg vil dog gerne lige beskrive hvad de gør.

Conjunction: X antal felter forsvinder og det kan ske at de dukker op på dit eget plan, eller et andet sted.
Flood: Meget regn i X antal felter, rigtig dårligt for dem der lever der, det ville kunne fjerne en mindre by og fylde chasms og canyons
Meteor: Ødelægger hvad end der er på feltet hvor den rammer.
Earthquake: Jorden ryster i X antal felter og dele går fra hinanden, kan ødelægge mellem byer.
Storm: Lyn og torden i X antal felter som roder med dine kræfter, du kan ikke påvirke de felter i denne runde.
Firestorm: Brænder skove og små byer i X antal felter.

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Reglerne Empty
IndlægEmne: Sv: Reglerne   Reglerne I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Reglerne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forgotten Fantasy :: World of Gods :: First there was creation-
Gå til: