The World of Gods
Det er et spil som jeg har kørt med flere af jer og som i bund og grund er et spil hvor i spiller guder som skal være med til at skabe verdenen. Det forgår ved at i starter med et AOI (Area of influence) Som er det område i kan lege med. Her kan i bestemme hvordan klimaet skal være, hvordan landskabet skal være, hvilke racer der skal dominere osv. I har muligheden for at skabe jeres egne racer og mytologiske væsner.
Spillet forgår i 2 aldre, som hver har mellem 10 og 14 runder. Det er kun Gm der kender til det præcise antal runder i en alder. Det er først når spillerne træder ind i den anden sidste runde det bliver afsløret hvor mange der er. Altså hvis første alder viser sig at have 11 runder, finder spillerne først ud af det i runde 10.
De 2 aldre symbolisere hvor stabil verden er blevet da den i starten er meget kaotisk og derfor på nogle områder nemmere at manipulere. Det kan ses i form af at nogle af priserne har ændret sig og der kommer nogle andre mulighed.
En runde forgår ved at hver spiller skriver til mig her på forummet hvilke ting det er de laver og når alle har svaret så samler jeg det hele op og skriver ind i en tråd i den respektive alder.
Har du spørgsmål til spillet generelt så skriv dem endelig her.