Forgotten Fantasy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Forgotten Fantasy

Velkommen Til Forgotten Fantasy

ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Goblin Weather Report: Cloudy with a chance of BOOM balls!
November 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
KalenderKalender

Hvad er "The World of Gods" ?

Go down 
ForfatterBesked
Jacob Henriksen
Creator
Creator
Jacob Henriksen

Antal indlæg : 115
Geografisk sted : Eternity

Hvad er "The World of Gods" ? Empty
IndlægEmne: Hvad er "The World of Gods" ?   Hvad er "The World of Gods" ? I_icon_minitimeMan Mar 21, 2016 6:04 pm

The World of Gods

Det er et spil som jeg har kørt med flere af jer og som i bund og grund er et spil hvor i spiller guder som skal være med til at skabe verdenen. Det forgår ved at i starter med et AOI (Area of influence) Som er det område i kan lege med. Her kan i bestemme hvordan klimaet skal være, hvordan landskabet skal være, hvilke racer der skal dominere osv. I har muligheden for at skabe jeres egne racer og mytologiske væsner.

Spillet forgår i 2 aldre, som hver har mellem 10 og 14 runder. Det er kun Gm der kender til det præcise antal runder i en alder. Det er først når spillerne træder ind i den anden sidste runde det bliver afsløret hvor mange der er. Altså hvis første alder viser sig at have 11 runder, finder spillerne først ud af det i runde 10.

De 2 aldre symbolisere hvor stabil verden er blevet da den i starten er meget kaotisk og derfor på nogle områder nemmere at manipulere. Det kan ses i form af at nogle af priserne har ændret sig og der kommer nogle andre mulighed.

En runde forgår ved at hver spiller skriver til mig her på forummet hvilke ting det er de laver og når alle har svaret så samler jeg det hele op og skriver ind i en tråd i den respektive alder.

Har du spørgsmål til spillet generelt så skriv dem endelig her.
Tilbage til toppen Go down

Hvad er "The World of Gods" ?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» The World

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forgotten Fantasy :: World of Gods :: First there was creation-
Gå til: