Forgotten Fantasy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Forgotten Fantasy

Velkommen Til Forgotten Fantasy

ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Goblin Weather Report: Cloudy with a chance of BOOM balls!
November 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
KalenderKalender

Splittet vil vi falde

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Apate
Gamer
Apate

Antal indlæg : 3
Geografisk sted : Holy Temple of Healing

Splittet vil vi falde Empty
IndlægEmne: Splittet vil vi falde   Splittet vil vi falde I_icon_minitimeLør Apr 16, 2016 12:08 pm

Medguder hør min røst!

Zera truer alt hvad vi elsker og har kært. Vores endnu nye og sprudne riger vil alle falde hvis vi ikke stå sammen nu og stopper den altfortærende gud af intetheden!

Mig og Jargun har længe set det komme og har gjort os mange forberedelser for at stoppe de kommende trusler. Både dem der er blotlagt for alle efter Zera krigserklæring, men vel og ret også dem der endnu er fordækte i tidens tåger. 

Vi har starten af en plan der kan redde os alle og besejre vores kommende alt-fortærende undergang. På et plan i drømmenes rige, det eneste sted Zeras indflydelse ikke kan nå os, vil vi mødes.

Kontakt mig eller Jargun, drømmenes hersker for at få adgang.

Kun sammen kan vi modstå intetheden.

Apate
Tilbage til toppen Go down
Fornax
Gamer
Fornax

Antal indlæg : 3

Splittet vil vi falde Empty
IndlægEmne: Sv: Splittet vil vi falde   Splittet vil vi falde I_icon_minitimeLør Apr 16, 2016 7:55 pm

Apate, jeg billiger ikke dette!

Zera er gået for langt og skal stoppes. Dette hemmeligheds kræmmeri vil kun styrke ham og hans korruption.

Jeg vil stå i fronten, brænde hans indflydelse og korruption væk og lade min vilje overtage hvor hans bliver nødt til at slippe.

I burde alle gøre det samme.
Tilbage til toppen Go down

Splittet vil vi falde
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forgotten Fantasy :: World of Gods :: The gods-
Gå til: