Forgotten Fantasy
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Forgotten Fantasy

Velkommen Til Forgotten Fantasy

ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Goblin Weather Report: Cloudy with a chance of BOOM balls!
November 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
KalenderKalender

Karaktere stuff

Go down 
ForfatterBesked
Royce Melborn
Game Master
Game Master
Royce Melborn

Antal indlæg : 62
Geografisk sted : Sidder fast i Midgaard

Karaktere stuff Empty
IndlægEmne: Karaktere stuff   Karaktere stuff I_icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 8:49 pm

Jeg begynder lige så stille at ligge nogle skabeloner for karakterne ud her. Som jeg vist sagde før så er karkaterende inspireret af de personligheder i plejer at spille, men jeg har taget mig en del friheder til at ændre dem. Hvis der er noget i jeres avatare som i slet ikke synes der passer eller i ikke kan stå inde for, så bare skriv her eller på pm. Husk, det er bare min fortolkning af jeres avatare Wink

Navn: Morgan Malbane

Titler, nuværende såvel som tidligere.:
Tidligere højvisir til Østens Hersker. Tidligere Major for Det 13. Royale Regiment (Skyggeriderne). Tidligere Feltherre for Gudekongen i Blodskrigen. Tidligere Feltherre for Oraklet i Blodskrigen. Tidligere ledere af Den Gudsbenåede Inkvisition af Østen. Tidligere Demonjæger. Tidligere Konsort til Ørknens Dronning. Tidligere kroejer. [Nuværende] Leder af Nimbus Kompagniet. [Nuværende] Verdens mest eftersøgte mand.

Aliaser og pseudonymer (heribland heltenavne):
Tågekongen. Ørknens Klinge. Blodets Betvinger. Ham Idioten Som Startede Krigen Mellem Ørkenriget og Østens Hersker.

Baggrund:

Morgan er født af fattige forældre i slummen af Karrok, hovedstaden i Asmorate (Det østlige imperium).Hans forældre blev ramt af byldepsetsen da ;organ var ganske ung, og han var tvunget til at klare sig på gade, blandt voldelige bander og voldelige vagter. En dag prøvede han at stjæle fra en af de mægtige tyveprinser som styre underverdenen i Karrok, han blev naturligvis opdaget, men tyveprinsen, imponeret over hvor tæt på Morgan havde sneget sig updaget, tog ham som sin lærling. De næste 8 år lærte Morgan meget om livet, og her opdagede han også sit talent for buen. Efter de 8 år blev tyveprinsen myrdet af en rival, og Morgan, træt af livet i skyggen, søgte ind i hæren.

Her tog hans karriere kometfart, og få år efter, nu en koporal i det mobile infanteri, var han en af de bedste strateger i hæren, og alment anset som den bedstes skytte i mands minde. Men Morgan havde nået den højeste rank en man af lav fødsel kunne opnår i hæren. Herfra søgte han ind i politik, og herfra begyndte hans flamme for alvor at brænde. Han har siden hans tid i den Asmoratiske hær; Kæmpet på begge sider i blodskrigen, været den mest elskede og hadede mand i Asmorate, ledet de berygtede Skyggeriddere, prøvet at pensionere sig selv i et mislykket forsøg på aflad og meget meget mere.

Færdigheder:

Runemage: Siden han blev forbandet har han kunne se mønstrene der binder verden. Dette gør ham sandsynligvis til den mægtiste runemage i verden. Hans valgte medie at ingravere runer på er træ.

Master tactician: Hans overblik og unnaturlige indre ro på slagmarken giver ham en gudommelig indsigt i store såvel som små krige.

Divine archery: Ikke før eller siden er der set nogen med Morgans lige med en bue.

Weapons expert: Selvom buen er Morgans foretrukne våben, så har han mestret alle normale våben til ekspert niveau.

Udseende: (En ca. repræsentation, men ikke 100%)

Karaktere stuff MgHI1
Tilbage til toppen Go down
https://imgur.com/a/47GvE
Royce Melborn
Game Master
Game Master
Royce Melborn

Karaktere stuff Empty
IndlægEmne: Sv: Karaktere stuff   Karaktere stuff I_icon_minitimeOns Nov 28, 2012 3:48 pm

Okay, jeg har nu besluttet mig for at jeg har tænkt mig at blande engelsk og dansk. Kan ikke helt beslutte mig for om det lydder dummer at blande sprogende, eller kun bruge dansk. Men bare det at thorn og briar lyder væsentlig bedre end torne og... torne, vægter rimelig tungt for noget tværsprogligt.

Navn: Serron Honengroth Oldalth af Rothasia

Titler, nuværende såvel som tidligere.:
Prins af Rothasia.General for magikernes regiment i Nimbus Kompagniet.

Aliaser og pseudonymer (heribland heltenavne):
Dødens Kejser. The Last Prince of Rothasia. Crimson Thorn. Child of Ill Fate.

Baggrund:

Serron blev født ind i rigdom, som kronprins af storiget Rothasia. Fra han var ganske lille var det kendt i den royale familie at Serron besad et enorm utappet magisk potientale, men en konge havde mere brug for at kunne politik og økonomi end magi. Så hans magiske træning var meget mangelfuld, men hans naturlige egenskaber gjorde alligevel at han mestrede de mest basiske kundskaber inden for magi. Han kunne skabe små flammer, styre rimelige mængder af vand, levitere på vinden, og tale med træerne.

Gennem Serrons ungdom var der en voksende utilfredshed blandt borgerne i Rothasia, men ikke noget som Serron bemærke fra det kongelige palads. Som årene gik blev ultilfredsheden til demonstrationer i alle størrere byer, og flere og flere soldater deseterede fra den kongelige hær. Der var rygter om at Marturo, Serrons lillebror og en magiker med Serrons magiske talent men ikke hæmmet af hans tidskrævende politiske træning, stod bag uroen.

Da Serron nåede tyverne var borgerkrigen en realitet, og han oplevede for første gang i sit liv at stå på en slagmark. På et enkelt år blev Rothasias idyliske landksaber forvandlet til blodige og trøstesløse slagmarker, og Serrons lillebror nærmede sig hastigt det kongelige palads i hans blodinsmurte rustning.

Ingen ved hvad der skete i paladset efter at Marturo og hans hær brød proten ned, men hvad de overlevende så da morgengryet kom er siden blevet legende. Paladset var i ruiner og en helvedesflamme havde brændt det meste af hovedstaden ned, kun to ting stod tilbage: Et enormt men kulsort og udbrændt tornekræt og Prins Serron. Hvad der skete i paladset, hvad der skete med hæren og Serrons familie og Marturo er der ingen der ved.

Serron selv var ødelagt, ikke fysisk, men noget var gået tabt inden i ham. Der voksede en uigennemtrængelig tornebarriere omkring det gamle palads, og ingen så Serron i 6 måneder. I den tid brød Rothasia sammen og blev overtaget af de omlæggende imperier. Først da en gruppe mercs kom til byen for at undersøge det mystiske palads, trådte Serron ud i verden igen.

Serron, af uviste grunde, slog følge med Morgan. Den gamle Serron døde i det kongelige palads, men den nye Serron havde opnået umådelige magiske kræfter. Selvom han burde være i stand til at bruge alle former for magi, bruger han kun tornemagi, det hviskes at det er traumet fra hans døde land som er grunden.

Selvom Serron har et meget kompliceretr forhold til virkeligheden og nogen gange kan virke som om han ikke lever i den samme verden som andre, så er han en loyal ven og respekteret general i Nimubs Kompagniet.

Færdigheder:

Thornmage Selvom Serron egentlig kan bruge alle former for magi, så bruger han kun tornmagi. Tornmagi gør ham i stand til at vokse torne ud på alle ikke-levende objekter og vokse/styre alle former for træer eller planter.

Siphon life Serron har egenskaben til at fængsle sjælene af de personer som han dræber og styrke hans magi med deres lifeforce.

Braniac Serrons utrolige høje intelligens, koblet sammen at han er blevet undervist fra han var ganske ung af de bedste undervisere der kan købes for penge, gør ham til en af de viseste rådgivere og snedigste strateger i Nimbus Kompagniet.

Udseende: (En ca. repræsentation, men ikke 100%)

Shit, billedet er så stort at det fucker forumet op. Nevermind, i må gå et klik mere for at se Rasmus.
Royce Melborn
Game Master
Game Master
Royce Melborn

Karaktere stuff Empty
IndlægEmne: Sv: Karaktere stuff   Karaktere stuff I_icon_minitimeTors Nov 29, 2012 1:44 pm

This is a pic of Rothasia before Serrons ascension. Som i kan se så var det et voldsomt stort palads, og Rothasia var et af de største og mægtigste riger i vesten før borgerkrigen.

Shit! jeg skal til at finde et beskæringprogram. Det her billeder crasher hele siden hvis jeg ligger dem direkte op.

And this is the palace after Serron had ascended. Det er ikke 100% da bjerget lidt forsvandt her, men jeg tror det forklare meget godt hvordan der så ud.

Fuck it. Det burde kunne være der, men jeg tager ingen chancer nu.
Sponsoreret inhold

Karaktere stuff Empty
IndlægEmne: Sv: Karaktere stuff   Karaktere stuff I_icon_minitime

Karaktere stuff
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Karaktere og indslag til Blood Ravens.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forgotten Fantasy :: Virtual worlds :: De Forbandede-
Gå til: