Baggrund: Som nyfødt blev Aroth ofret til dragen Armelt som betaling for dens beskyttelse. Armelt dræbte dog ikke barnet, men optrænede ham i stedet til at blive en mægtig og vis kriger. Efter 20 år, mens Aroth var uden for hulen, blev Armelt angrebet og slagtet af dragejægere. Da Aroth kom tilbage til hulen var der kun hans lig tilbage, hans skatte og artefakter var blevet stjålet.
Aroth har siden da rejst verden rundt for at indsamle de genstande der blev stjålet og straffe hans mentors mordere.
Personlighed: Da Aroth blev opdraget af en drage har han lært at have meget stor respekt for de gamle folk (drager, elvere, vampyrer, varulve etc.).
Han er også grundlæggende en god person som er meget tillidsfuld, men han er ikke tilgivende hvis man forråder ham.
Hans mål i øjeblikket er at opsporer hans adoptivfars mordere, og han slagter dem uden nåde når han finder dem.
Færdigheder: Intelligens og psyke: Aroth er ekstremt intelligent, og har modtaget eneundervisning af en drage de sidste 20 år. Dette betyder at der er få fakta om verden som han ikke ved. (int = 120 og psy = 45)
Gate-magic: Aroth er specialiseret i gate-magic som betyder at han kan åbne gates mellem dimensioner. Denne magi kan være effektiv i kamp da selv stærke modstandere kan blive overvundet hvis de bliver sendt til en anden dimension. Det kan også bruges til teleportation (dog ikke i kamp da det er alt for langsomt.) eller til at lave snigangreb over afstand. Svagheden er at gates ikke er hurtige at lave, selv en speedgate til kampbrug tager over 20 sekunder at lave. Stabile gateways til lange rejser kan tage op til en time. Teleportation kan ikke bruges til steder han ikke har været før.
Poisonmaster: Aroth besidder et stort kendskab til gifte, og bruger ofte forgiftede våben sammen med hans gates i kamp.
Styrke: Aroth har normale fysiske egenskaber (16 i det hele).
Ejendele:
Aroth besidder en af de mest sjældne artifakter i verden, The Dragon's Third Eye. En amulet ingraveret med runer på dragernes ældgamle sprog og indfattet med en krystal hvor skaberen (dragen) har lagt sin magi i. Denne mægtige artifakt besidder evnen til at se igennem alle illusioner, beskyttere bærere fra kontrol besværgelser og giver ham muligheden for at kommunikere med hans nærmeste igennem telepati. Kræfterne i dette artifakt er dog så mægtige at kun få kender dets hemmeligheder og brugen af dens evner. Aroth kan i øjeblikket bruge dets krafter til at se igennem illusioner for en kort tid og snakke med hans nærmeste igennem telepati.
Sidst rettet af The Broker Ons Dec 26, 2012 8:11 am, rettet 1 gang
The Broker Admin
Antal indlæg : 94 Join date : 17/06/12 Age : 34 Geografisk sted : The Void
Emne: Sv: Karaktere og indslag til Blood Ravens. Fre Dec 21, 2012 2:04 am
Cyric er født iblandt nogle af de stærkeste monstre i denne verden. Pureblood Vampires. Han er opvokset som aristrokrat af Ravenholt huset og er løseligt blevet lært forskellige færdigheder igennem 200 år. Hans største passion var dog sværdet som han mestrede hurtigt, selv for en Pureblood.
Ulykken indtraf dog da nogle Hunters angreb Ravenholt Manor ved højlys dag. De formåede det man troede var umuligt, at slå alle godsets beboere ihjel. Alle bortset fra Cyric og to af hans svageste tjenere. Nu vandrer han verden og prøver at genvinde sin retmæssige plads som hersker i mørket.
Personlighed:
Cyric er aristrokrat til finger spidserne. Alt hvad han gør forsøger han at gøre med elegance og værdighed. Hele hans eksistens kræver respekt og hans evner indenfor administration samt hans formidable kampfærdigheder gør han til en født leder.
Grundlæggende er Cyric usikker på sig selv i denne menneskelige verden. Han er dømt til at vandre i natten, men forsøger at tage alt med den ophøjede ro der tilfalder alle ledere.
I øjeblikket forsøger han at få sin magt tilbage og genskabe sit hus. Desuden forsøger han desperat at få låst de mægtige krafter der er i hans blod op.
Færdigheder:
Intelligens og Psyke: Cyric er født af nobelt blod. Hans intelligens rivalisere dødelige genier, men en af hans største styrker er dog hans jernvilje. En vilje så mægtig at selv magikere må bøje sig i støvet for den.
Will of the King: Cyrics umådelige vilje kommer ofte til udtryk i de korte uimodståelige kommando han giver. Foran hans blik kan den simple kommando, "Knæl!", få selv hærdede veteraner til at falde til deres knæ.
Regeneration: Cyric besidder en gennemsnitlig evne til at læge sine sår. Sår forårsaget af lys tager ham dog meget længe at læge.
Cape of the Lords: Cyric kan manipulere sin kappe til at beskytte ham som et levende skjold, eller forme vinger hvorved han kan svæve i luften. De mægtigste indehavere af denne evne kan flyve hvorend deres vilje tager dem hen.
Swordmaster: Få overgår Cyric når det kommer til våben. Hans foretrukne er det enorme tohåndssværd hans altid bærer
Carrier of Pure Blood: Der er umådelige kræfter gemt i Cyrics blod som kun venter på at blive sluppet fri. . Strength: Cyric er den fødte kriger. Hans hurtighed, styrke og stamina overgår de dødeliges drømme med længder. Få vil kunne stå imod ham med rå fysisk styrke.
Ejendele:
Cyric ejer en garderobe som er en aristrokrat værdig samt to usle tjenere, en mand og en kvinde, hvis største frygt er deres mester, på trods af hans ellers gode vilje. Derudover har han en rustning, smedet af hans families bedste smede i blodrødt stål. Normale våben preller af på den og selv mindre magier må se sig slået. Hans tohåndssværd, ligeledes i blodrødt stål, bærer Ravenholt mærket ved parerstangen. Dette sværd er næsten umuligt for dødelige at bruge og har desuden magi indarbejdet i bladet. Cyrics mest værdigfulde ejendele er dog hans mauseleum og kiste. Mauseleumet er beskyttet med nogle af de mægtigste forbandelser og mest snedige fælder denne verden har set. Heri står hans oprindelige hvilested også. En kiste i sort, dødt træ, beskyttet med de samme forbandelser og fælder. Skulle hans krop gå til grunnde, vil den genopstå her, så denne udøde hersker igen kan betræde jorden. Derudover har han en simpel rejse kiste i tungt egetræ, der beskytter ham mod solens lys og giver ham et sted at hvile og læge sine sår.
The Broker Admin
Antal indlæg : 94 Join date : 17/06/12 Age : 34 Geografisk sted : The Void
Emne: Sv: Karaktere og indslag til Blood Ravens. Tors Jan 03, 2013 2:30 am
Navn: Thorn Forestheart.
Race: Human
Baggrund: Thorn har glemt sit rigtige navn. Det meste af hans fortid er faktisk tabt for ham, gemt i de dybe kroge af hans sind. Det er han husker er at han er søn af en skovhugger. Hans familie var gode folk der boede for sig selv i skoven, hvor hans fader fældede og bearbejdede træer for omkring liggende landsbyer.
Thorn husker ikke hans faders, eller hans moders, ansigt. Han husker blot at de var gode mennesker. Gode mennesker der blev revet fra denne verden alt for tidligt. Revet bort of blodtørstige skovrøvere. Han husker rædslen da disse røvere angreb. Han husker at se sin fader blive dræbt. Hans moder revet bort. Derefter intet. Intet andet end en rød tåge og en hvisken. Skovens stemme.
Thorn har mistet det meste af sin hukommelse og evnen til at agere med andre mennesker. Det han kan kommer fra imitering af andre. Han vandrer rundt i verden for at finde sin plads i den og for at finde lykke.
Personlighed:
Thorn er en lettere twisted person. Hans tilgang til verden er på en gang naiv og brutal. I hans verden eksistere der ikke "godt og ondt", kun handling og konsekvens. Hvis du er god mod ham er han god mod dig. Hvis ikke er han en frygtelig fjende uden rigtige skrubler.
Han vandrer i verden imens han søger sin plads i den. Uden sin familie og med det meste af hans fortid glemt vandrer han hvileløst i en fjendtlig og grusom verden.
Færdigheder:
Intelligens og Psyke: Thorn's intelligens og psyke er nok hans mægtigste våben. Med hans mægtige krafter inden for magi og hans hurtige tankegang kan Thorn opfinde strategi og fælder på få sekunder.
Forest Magic: Et geni inden for magi der omhandler planter, Thorn er i stand til at komme i kontakt med skoven omkring ham. Med denne mægtige skole af magi kan han sanse væsner i skoven, få træer til at bevæge sig, ændre landskabet og tilkalde mægtige ånder.
Thorn magic: Thorn kan med denne magi skole kontrollere mindre planter. Sammen med hans Forest Magic giver det ham et hav af muligheder for at lave fælder, ændre på kamppladser til hans fordel. En af hans specielle evner er at han kan mutere planter, hvorved han giver dem specielle karakteristika, som Iron Thorns. Desuden besidder han evnen til at accelere deres vækst enormt.
Traps: Thorn kan lave adskillige snedige fælder af forskellige materialer, deribland hvad man finder i naturen.
Herb Lore: Thorn's vandren i skoven og studie af alverdens planter har givet ham en omfattende viden om deres virke og vækst.
Natural healer: Thorn kan fungere som helbreder med urter og salver.
Archery: Thorn's valgte våben er buen til jagt, så vel som til kamp.
Styrke: Thorn har gennemsnitlig, menneskelig fysik.
Ejendele:
Herbal bag: Ritual robes: Bow of ever changing arrows:
Berghofer Admin
Antal indlæg : 17 Join date : 17/06/12 Age : 36 Geografisk sted : Danmark
Emne: Sv: Karaktere og indslag til Blood Ravens. Lør Jan 26, 2013 3:05 pm
Minsandten om ikke jeg fandt hans karakterskema i min RP mappe.. Here Goes:
Navn: Gelial
Race: Fallen Celestial
Baggrund: Gelial var engang et celestial væsen, en engel om man vil. Hans bekymring for verdens tilstand, uforståendhed overfor nødvendigheden af de grundlæggende love om handlefrihed, og harme over sin guds og hans ærkeengles tilsyneladende ligegyldighed og passivitet på trods af verdens tydeligt voksende fordærv og ondskab fik ham til at bryde regelen om indblaning i den dødelige verden. Han blev som konsekvens forbudt at vende tilbage til den celestiale verden, og lever nu fanget på jorden som en udstødt, hans udødelighed frataget ham. Han har nu kun en rest af sin tidligere herlighed og styrke, en skygge af sig selv. Men han har aldrig haft en større fornemmelse af at have et formål end han har nu. Han har dedikeret sit liv til at udrydde ondskab og fordærvede moralske holdninger. Verden har bragt dette forfald over sig selv, og han har derfor retfærdiggjort den nødvendige fremgangsmåde over for sig selv. Han har ubevidst gjort sig selv til både den dømmende og den udøvende magt. Målet. Helliger. Midlet.
Personlighed: Førstehåndsindtrykket man får af ham er at han er en venlig og mild mand, der besidder visdom. Men hvis omstændighederne og tidspunktet er rigtigt, ændrer det sig radikalt til en hård og ubarmhjertig personlighed, hvis han beslutter sig for... Jeg mener, i sin retfærdige visdom kan se at du er et direkte ondt eller dårligt menneske.
Når ikke han vurderer og fordømmer, er han til daglig, overfor dem han kender, en stille type, der virker meget vurderende. Han er dog ikke den totalt indelukkede type heller, og kommer da gerne med sit bedrag til en samtale, en vittig kommentar ind imellem, og en sjælden gang imellem et uventet hjerteligt grin eller smil.
Færdigheder: Demonology: - 4/5 -Soulblast (en kegleformet malmstrøm af onde sjæle der flår og river i de ramtes essens), -Possessed (En dæmon besætter hans krop og booster hans evner, fysisk, psygisk og overnaturligt. Jo stærkere dæmon, jo mere kraft, og jo større chance for at miste kontrollen)
Divine: - 3/5 -Reveal Demon afslører om vedkomne han kigger på er en dæmon, eller er besat af en. -Heal Wounds helbreder hårde kvæstelser og fysiske skader - Lightspear Et spyd af helligt lys manifesterer sig i hans hånd, og kan kastes overnaturligt langt og præcist. jo ondere eller mere korrupt man er, jo mere skade får man. er man uskyldig og oprigtig flyver spyddet harmløst gennem en. - Shield en lysende barriere danner sig og beskytter effektivt mod besmittede genstande og personer, og til en vis grad mod overnaturlige direkte skadende angreb. virker ikke mod helt normale ubesmittede genstande og personer.
Swordskill: - 4/5 -En af de bedste sværdkæmpere man kan møde, kun overgået af få.
Mythology: - 3/5 -Demonlore Gelial ved langt det meste der er at vide om demoner. Hvordan de fungere, hvad de består af osv osv.
Airial Prowess - 3/5 ligger i den bedre ende, når det kommer til fart og manøvredygtighed i luften
Sprogkundskab - 1/5 kender de mest normalt talte menneskesprog, og forstår også dæmonsprog.
Awareness - 2/5 Ikke mere skarptopfattende end alle andre normalt årvågne personer.
Ejendele:
-Plate of the lost. En rustning bestående af flere dele af metalagtigt materiale, der dækker mave, bryst, skuldre underarme, lår og skinneben. På rustningen er der afbilledelser af engle der græder stille af sorg over tab.
-Cursed Sword. Et forbandet sværd, med en dæmons sjæl fanget i sig.
-The Black Scabberd. En sort skede der kan holde på en dæmon i det forbandede sværd, uden man selv behøver konstant at bruge lidt af sin vilje på at betvinge dæmonen så ikke dan langsomt påvirker eller overtager.
-Amulet of Deceit. En amulet der skjuler hans celestiale oprindelse, og får ham til umidbart at fremstå som et hvert andet menneske.
-Grå kåbe med hætte som normalt bæres ud over rustningen.